Janeromer.blogg.se

sånt som har hänt o som ska hända,

Kategori: Allmänt

hej det var ett tag sen jag var ute och skrev. Har ju inte hänt så mycket. Vi tog en tur till växjö i Söndags för att handla på biltema, sen blev det rusta, där hittade jag mycket stick garn, och så köpte jag en körsbärs lampa,det var halva priset så kunde inte låta bli. I natt var Y ute och skottade snö, han var inte hemma vid halv 2 för då var jag vaken, fick dricka mitt kaffe och röka. Sen blev det facebook en, sen sängen. Jo glömde malin och E kom hitt och åt middag, det är sånt man längtar efter. ill gelgen ska jag vara hund vakt åt malins fam, heidi o theo kommer då. Malin hämtar mig på fredag morgon, senare kommer heidi m barn. På lördag ska vi till bitte m fam,sen kan det nog bli bubbel bad,Idag ska jag till stan och handla lite mat,vi hörs nästa gång (y)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: