Janeromer.blogg.se

helgen

Kategori: Allmänt

nu har jag gjort nåt med min mobilen vet inte vad, får inte in chatten som jag vill, blir så iriterat när man gör en sån fatese som jag inte kan återställa, helgen som varit, har varit underbart. Hundvakt åt malin o micke, sen kom heidi  m fam, och yngve kom vi köpte pizza som vi åt tillsammans, Lördagen ägnade jag o heidi åt till att handla, sen åkte vi till bitte m fam åt middag, philip var där, sen hem heidi matade theo han somnade. Vi fick en stund i bubbel badet, sen blev det tv resten av kvällen. På söndagen lev det fika hos jocke o tina, äppelpaj kaffe, därefter tog vi john med oss hem,Senare på kvällen kom malin o micke hem dom hade med sig philip hem. yngve kom sen det blev thie till maten, efter det blev det film. SEN ÅKTE JAG O YNGVE HEM.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: